2005-08-30

demam lagi.....

aku baru balik lunch..tekak sakit giler...xleh makan keras2...aku amik nasi,lauk ikan goreng n sambal telur...RM2.80...inilah lauk kebiasaan aku kat ofis...tp arini aku terkena...jd RM3.50....mmmm..termenung kejap aku jadiknye..since aku ni demam,so aku maleh amik pot ler..aku tgk jek muka makcik yg kire tu...innocent nye...xsampai ati nak argue...tp aku ni satu masalah....kalau bab makan aku xreti nak berkira...tp nnti balik dok terpk apsal lunch td bleh jd mahal drp biasa...tu yg prob nye...oh yee..RM3.50 tu xinclude ais limau...so maknenye RM4.50...
dgn musykilnye aku pun bagiler RM5...."tima kasih yee nak..."kata makcik tu...dgn selambanye dia lupa nak bagi aku balance 50sen...wahhh...balance pun nak kebas...tp aku ttap mintak jugak...makcik tu pun purak2 xperasan..sengih mcm kerang busuk..."sori dik ek"kata dia...."ye aar...sori2 naik lori aar,BODOH!"aku cakap dlm ati jela...so,moral of d story..jangan makan kat kedai makcik sebelah kedai handphone kat chow kit..bawah menara safuan...

Tiada ulasan: