2005-08-30

good morning!...

today not a good day for me..my fever stil didnt recover yet...neither to my flu...summore my baby asyik nangis2 jek...cian dia..kene buli ngn abang dia..nangis2,ngadu kat aku...aku pun dengar jela..xleh nak wat ape...abang dia pun bapak besar!aku pun xberani nak cari gaduh...hehehehe..mcam bagus je aku ni..tp abang dia pun xpatut...dh besar2 pun nak buli adik sendiri..dh kahwin pun..dh ade anak pun...ade ke patut...perangai mcm budak2..ikut kan ati,aku nak pergi je serang...hero le katakan..ingat nak jadi mcm the last of mohican,tp pk2 balik,cam maleh jek..lagipun aku blum lg masuk dlm family circle diorg..so,aku xyh ler involve ape2..tp aku kesian tgk dia ni...ish..camne ek?..mmm..
arini spatutnye aku gaji...tp xmasuk2 pun duit nye...ish bengkek btul la...mcm nak cabut pun ade...tp memandang kan faktor nak cari keje ni payah,so aku tabahler bekerja...even gaji lmbt...tp aku bengang ler ngan bos aku...gaji masuk lambat,tp keta tukar setahun 2 kali...xke sial tu...bkn nak mengata ler..aku tau depa duit banyak,tp kebajikan pekerja harus dijaga jugak..xgitu?
mmm...letih ler..gua nak smoking jap...till then..chiow...

Tiada ulasan: